Liška Jan
e-mail: info@restgast.cz
Tel.: +420 608 029 755
IČ: 734 01 625
DIČ: 7810251889

Zdenek Řáda
Tel.: +420 776 626 810
Marketing


Poradenství v gastronomii a projekty

anglická verze anglická verze německá verze

úvodní stránka » články » VELETRHY A VÝSTAVY 2010

VELETRHY A VÝSTAVY 2010

ilustrační foto

19.02.2010 13. mezinárodní nápojový veletrh pro gastronomii VÍNO & DESTILÁTY se koná ve dnech 27.4. - 29.4.2010 na pražském Výstavišti v Holešovicích.

Návštěvníci z gastronomie

Tento veletrh je kontraktační akce určená zvláště pro Vás ? provozovatele gastronomických zařízení. Proto jste na tomto veletrhu upřednostňováni několika výhodami:

Vstup pouze pro vás, profesionály je od 11 do 14 hodin, každý den.(samozřejmě můžete přijít i jindy, ale vystavovatelé vás budou očekávat a věnovat se vám exkluzivně v této době).

Zvláštní delegát výstavy To je karta, která Vás upřednostní mezi návštěvníky veletrhu (vystavovatelé ihned zpozorují, že jste pro něho potencionální významný zákazník) ? kartu můžete nosit na klopě svého saka a získáte jí tak, že při vstupu na veletrh vyhledáte stánek „informace“. Můžete-li tam deklarovat své postavení v gastronomii (Vaše vizitky z restaurace, hotelu, penzionu, živnostenský list v kombinaci s OP a pod.) rádi Vám kartu zvláštního delegáta zapůjčí pořadatelé veletrhu. Při odchodu musí být karta opět vrácena.

Zlevněná vstupenka na veletrh pouze za 100 Kč Všechny význačné i malé společnosti vyrábějící nebo dovážející víno se prezentují na tomto veletrhu a obrátíte-li se na svého dodavatele vína jistě Vám volnou či zlevněnou vstupenku rád poskytne. Další možnost, jak vstupenku získat je gastro časopis, který pravděpodobně odebíráte ? obraťte se na redakci se žádostí o slevový kupon. Nejjednodušší však je se zaregistrovat u pořadatele a tím získáte přímo zlevněnou vstupenku za 100 Kč. Vyplnění online registrace neznamená automaticky přidělení zlevněné vstupenky.

Pro vystavovatele

Pro rok 2010 připravuje pořadatel tohoto mezinárodního veletrhu vín a destilátů dva projekty. Zde jsou tyto projetky uvedeny a dále citujeme:

„1. Vyhrazujeme určitou dobu veletrhu pouze pro profesionály, tak jak je to běžné v západních zemích. To umožní dobré pracovní podmínky pro vystavovatele i pro obchodníky.“

„2. Během roku rozšiřujeme povědomí odborníků i široké veřejnosti o veletrhu tím, že organizujeme Koncert vín a pochutin (např. Souznění sektu a uzených lososů, Harmonie vín a šunky, Symfonie vín a sýrů atd.).“

„Hodnocením kvalitních potravin ve spojení s vybraným kvalitním vínem, za účasti známých tváří z TV obrazovky a odborných novinářů, se snažíme vylepšovat kulturu pití vína u nás, jak po tom již dlouho volají odborníci z gastronomie. Tyto Koncerty rovněž významně pomáhají k propagaci vín těch vystavovatelů, kteří se těchto Koncertů účastní.“

„Na závěr bychom chtěli upozornit vystavovatele, že stále držíme stejné ceny za plochu již 10 let a nezdražujeme.“

„Ceny ostatních služeb, které neposkytujeme přímo, nemůžeme ovlivnit). Celková cena za vystavování je tak v rámci Evropy velmi přijatelná, protože chceme, aby i malý vinař či dovozce vín nebo destilátů mohl předvést na veletrhu svoji produkci.“

Uvedl František Veselý – ředitel veletrhu a s přátelským pozdravem se těší na Vaší účast a návštěvu všech odborníků z gastronomie a hotelnictví.

POŘADATEL VELETRHU:

Vego Prag s.r.o. Jeseniova 77, 130 00 Praha 3

tel.: 271 770 953, 222 580 040 tel./fax.: 222 584 589

www.vegoprag.cz

www.vinodesti­laty.cz

Článek připravil: Gastronomický tým RestGast.cz

 
 

« kompletní seznam článků

 

nahoru vytiskni stránku

 

© RestGast | © 2M STUDIO s. r. o. webdesign Karlovy Vary

© RestGast | mapa webu | © Webdesign: 2M STUDIO s. r. o. webdesign | Webhosting: Český hosting | mail | adm