Liška Jan
e-mail: info@restgast.cz
Tel.: +420 608 029 755
IČ: 734 01 625
DIČ: 7810251889
Zdenek Řáda
Tel.: +420 776 626 810
Marketing
úvodní stránka » články » MARKETINGOVÁ STRATEGIE
MARKETINGOVÁ STRATEGIE
18.12.2012 Marketingová strategie je nástroj, jak pozitivně ale také negativně ovlivnit provoz a budoucnost gastronomického zařízení. Připravili jsme pro vás odborný článek, ve kterém se dozvíte, čeho se vyvarovat a jak učinně použít finanční prostředky k následné prosperitě vaší provozovny...více v našem odborném článku...
##Marketing a gastronomie **Marketingová strategie restaurace** je v dnešní době aspekt, který velice **ovlivňuje prosperitu gastronomického zařízení.** V dnešní době technologií, medií, sociálních sítí a internetu **je nutné využít** efektivně všechny tyto zdroje k tomu, aby jsme maximalizovali **potenciál našeho podniku.** ##Plánování Pokud zařízení nově otevíráme, je **nezbytně nutné určit datum, kdy skutečně provoz otevřeme.** Od tohoto data se vše odvíjí. Marketingová strategie musí být realizována ještě před tímto datem a také po něm. Některé **reklamy a marketing běží kontinuelně, některé jsou časově omězené.** ##Raalizace Konceptu Při plánování realizace otevření gastronomického zařízení musíme **v rozpočtech myslet i na položku marketingové strategie.** Částku za tuto nedílnou součást jakého-koli konceptu bude určovat výše kapitálu daných investorů. Pakli-že určitá **částka není vyhrazena na reklamu a marketing, je na pováženou se do nového gastronomického zařízení vůbec pouštět...** Článek připravil: Gastronomický tým RestGast.cz