Liška Jan
e-mail: info@restgast.cz
Tel.: +420 608 029 755
IČ: 734 01 625
DIČ: 7810251889
Zdenek Řáda
Tel.: +420 776 626 810
Marketing
úvodní stránka » reference
Reference
OTEVŘENÍ RESTAURACE
21.07.2016 Nevíte si rady s otevřením restaurace??? Náš tým profesionálů vám poradí jak zajistit vše tak, abyste s úsměvem uvítali vaše první hosty. Níže představujeme restaurace, kde jsme jako manažeři organizovali vše, co bylo nutné pro bezproblémové otevření těchto restaurací:
KOLKOVNA Group
Restaurace CELNICE, V Celnici 4 110 00 Praha 1 Česká republika Otevřeno 2003
KOLKOVNA group
Restaurace OLYMPIA, Vítězná 7 110 00 Praha 1 Česká republika Otevřeno 2003
Restaurant Sokolovna
Restaurant Sokolovna, Slezská 22/821 120 00 Praha Otevřeno 2009
Restaurace U Tří Zlatých Lvů
Restaurace U Tří Zlatých Lvů, Uhelný trh 1, 110 00 Praha 1 Otevřeno 2013
Restaurace Branická tankovna
Restaurace Branická Tankovna, U Staré pošty 8/1 147 00 Praha 4 Otevřeno 2014
Tankovna Karlín
Tankovna Karlín Sokolovská 100/94, Meteor Centre Praha 3 – Karlín Otevřeno 2015
Souhrn
Naše práce zpočívala především v kompletní organizaci a zajištění součinnosti veškerých řemesel a firem v rámci uvedení restaurací do provozu a uvítání prvních hostů. Zajišťujeme "technický dozor " investora od hrubé stavby až po otevření.
Rádi byste se dozvěděli více? neváhejte nás kontaktovat
Článek připravil: Gastronomický tým RestGast.cz
Austerlitz Golf resort, Slavkov u Brna
odborné ekonomické audity
Audit se odehrával v Golf hotelu Austerlitz ve Slavkově u Brna, známým především golfovým areálem, který je jeden z nejlepších v České republice. Majitelé resortu se na nás obrátili, zda bychom analyzovali provoz, zjistili chyby a poté doporučili nápravná opatření, kterými by vedoucí pracovníci zamezili další propad hospodářského výsledku restaurace, která poskytuje komplexní služby návštěvníkům tohoto golfového areálu. Mystery shopping nám ukázal, jak tato metoda zjištění aktuálního stavu služeb a kvality je účinná a efektivní. Po následných konzultacích a návštěvách byl vypracován audit, který poukazuje na nedostatky a následně tyto nedostatky systematicky odstraňuje. Jako příklad z hlavních aspektů negativně ovlivňující provoz uvádíme absenci skladového hospodářství tamní kuchyně. Jednalo se především o náplň práce šéfkuchaře a jeho odpovědnost za svěřené hodnoty. Řízení lidských zdrojů je problém globální a ani tomuto zařízení se nevyhnul.
Restaurace pod Kunětickou horou
odborné ekonomické audity
Odborný a ekonomický audit se uskutečnil také v restauraci pod Kunětickou horou. Areál restaurace se nachází mezi Pardubicemi a Hradcem Králové. Tato turistická destinace je v letních měsících hojně navštěvována místními, ale také zahraničními turisty. Jako u výše zmíněného případu se na nás majitelé restaurace obrátili, zda lze naleznout chyby, které ovlivňují hospodářský výsledek. Po rozboru všech dostupných informací jsme opět v auditu určili negativa, která ovlivnila hospodářský výsledek. V tomto případě bylo největší problémem také skladové hospodářsví a řízení lidských zdrojů v souvislosti se špatnou mzdovou politikou a v neposlední řadě určitý nepoměr mezi cenou a kvalitou vyrobených pokrmů.
Analýza a zavedení sytému kritických bodů HACCP
Dne 03.12.2007 jsme učinili první krok naší spolupráce s Vysokou hotelovou školou v Praze, která vzdělává profesionály v oboru gastronomie a hotelnictví. Kritické body HACCP, které jsme ve školní jídelně zavedli byli důkladně vyhodnoceny, analyzovány a poté zavedeny.
Školení kritických bodů HACCP, které spočívá především v uvědomění si podstatu kritických bodů jako takových, jsme absolvovali s kvalifikovaným personálem, který s tímto požadavkem na hygienická pravidla při výrobě pokrmů a jídel neměl absolutně žádný problém.
Gastronomický tým RestGast.cz hledí do budoucnosti. Ověřujeme, zda systém funguje jak má a kontrolujeme, zda personál nemá v průběhu provozu problémy se sledováním a evidencí hodnot vymezených kritických bodů HACCP.
Jak jsme se zmínili, toto byl náš první krok spolupráce s Vysokou školou hotelovou v Praze. Další aktivity ve spolupráci gastronomického týmu RestGast.cz s hotelovou školou spočívají zejména v odborném vzdělávání a předávání informací široké veřejnosti působící v gastronomii a hotelnictví.
Vstupujeme mezi odborné partnery Vysoké hotelové školy v Praze a jsme připraveni podporovat její aktivity. Rozvíjíme tím vzájemnou spolupráci ve vzdělávání dalších profesionálů, což mimo jiné napomáhá zkvalitňovat poskytované služby jednolivým zákazníkům firmy RestGast.cz z řad široké veřejnosti a podnikatelských subjektů v gastronomii a hotelnictví.
Realizace HACCP v roce 2008
Domino Děčín (pečovatelské domy, domov pro seniory, domov pro osoby se zdrav. postižením), Lovosice, Výroba bramborových lupínků, Hotel u Šemíka, Praha 2, Konferenční centrum Immanuel, Ždírec nad Doubravou, Restaurace La-Strada, Karlovy Vary, Passion Chocolat, Praha 2, Vinohrady, Pizzeria Express, Dobřany, Restaurace na Kopečku, Praha 4, Michle, Restaurace u Michálků, Praha 10, Strašnice
Realizace HACCP v roce 2009
Restaurace Drak, Neratovice, Restaurace Azyl, Karlovy Vary, Restaurace Petr, Karlovy Vary, Pizza Express, restaurace Vojkovice, Restaurace Sokolovna, Praha 2 Vinohrady, Restaurace Sv. Anna, Boží dar, Restaurace Hostěradice, Hostěradice, Restaurace Pilsner Urquell unique Bar, Karlovy Vary
Realizace HACCP v roce 2010
HACCP občerstvení u Žirafy, Studenec, HACCP_Restaurace Mlsnej kocour, Praha 2, Vinohrady, HACCP_Restaurace U Draka, Praha 2, Vinohrady
Realizace HACCP a v roce 2011, 2012, 2013
Čajovna u Davida, Karlovy Vary, Restaurace penzion Elektra, Bechyně, Pizzeria Tosca, Karlovy Vary, Hotel Excelsior, Karlovy Vary, Pizza Restaurant KV Arena, Karlovy Vary, Bistro Minestrone, Chodov u Karlových Varů, Audit HACCP restaurace Azyl, Karlovy Vary, Audit HACCP Restaurace Petr, Karlovy Vary, Audit HACCP, Villa Ritter, Karlovy Vary
Hotel Svatý Michal
Práce firmy Restgast na začátku spolupráce s provozovateli hotelu Svatý Michal zpočívala v tom, že jsme společně zavedli a optimalizovali provoz a strukturu restaurace, snack baru a diskotéky. Soustředili jsme se na logistiku provozu, každodenní pracovní náplň zaměstnanců, určité postupy v organizaci práce a odbornou způsobilost.
V průběhu měsíce března, kdy předčasně skončila zimní sezóna, jsme částečně zredukovali provozní náklady a to jak v dodávce médií ( elektrika, voda, plyn ), tak provozně technickými, jako je minimalizace počtu zaměstnanců na všech střediscích hotelu.
Tyto úsporné opatření byli k vzhledem nepříznivé zimě a kratší sezóně zcela nezbytné a to pro vytvoření podmínek pro následující mimo sezónu v měsíci dubnu, která je pro naše hory v celé České republice typickou záležitostí.
Věnujeme se managementu hotelu a dlouhodobému marketingovému plánu. Navazujeme na spolupráci s cestovními kancelářemi. Oslovujeme nové partnery v oblasti cestovního ruchu, pracujeme na rozšíření služeb klientům a komfortu pobytů v hotelu Svatý Michal. Tím ale spolupráce s provozovateli hotelu Svatý michal nekončí a nadále připravujeme inovace v provozu a vedení hotelu.
Hotel Nico
Firma RESTGAST také umí provozovat a restrukturalizovat hotelová zařízení. Hotel Nico ve Špindlerově Mlýně u Labské přehrady měla firma téměř rok v pronájmu, v sezóně 2004-2005.
Hotel disponoval 18ti pokoji se 40ti lůžky, restaurací pro hotelové hosty i pro veřejnost, terasou s grillem a nočním barem. Za tuto dobu jsme získali spoustu nových a cenných zkušeností, které Vám rádi nabídneme a doporučíme ……
Restaurace Pavilon
Majitel restaurace,pizzerie a cukrárny v centru Špindlerova Mlýna se na nás obrátil, abychom jeho podnik pozvedli v období mimo sezóny. Rozšířili jsme letní terasu s markýzou tak, aby se vešel větší počet zahradního nábytku. Také jsme zlepšili komunikaci zaměstnance se zákazníkem pomocí nových jídelních lístku se srozumitelnějším výběrem jídel pomocí číslic a v současné době pracujeme na rozvážkové službě a novém systému on-line objednávek přes internet.