Liška Jan
e-mail: info@restgast.cz
Tel.: +420 608 029 755
IČ: 734 01 625
DIČ: 7810251889

Zdenek Řáda
Tel.: +420 776 626 810
Marketing


Poradenství v gastronomii a projekty

anglická verze anglická verze německá verze

úvodní stránka » články » GASTRONOMIE - KVALITNĚ

GASTRONOMIE - KVALITNĚ

ilustrační foto

07.01.2008 Minulý rok jsme vám v našem článku "Gastronomická provozovna na zakázku" nastínili jak kvalitně a bezproblémů otevřít nový gastronomický provoz. V našem dalším článku na téma "Gastronomie - kvalitně" vám nyní stručně radíme, jak váš podnik systematicky vést a řídit nebo zařízení pozvednout již za provozu.

Kvalitní řízení gastronomického podniku

1. Trénink a školení personálu.

2. Zkvalitnění poskytovaných služeb.

3. Profesionální obsluha, který má obchod v krvi.

4. Znalost personálu veškerých produktů. Je výhodou vědět a nepotřebovat, než-li nevědět a potřebovat.

5. Minimalizování interních překážek většího provozu.

6. Optimální počet zaměstnanců (roční období, akce, oslavy apod.).

7. Transparentní soutež v prodeji produktů jednotlivých zaměstnanců nebo směn včetně kuchyně. Uznávání zásluh odměnami, motivační hranice tržby.

8. Program pro klienty vašeho podniku. Dárkové balíčky, poukazy, balíčky, slevy. Dotované dny a hodiny podnikem. Bonus pro ostatní dny. Registrovaním klientům poskytujte zvýhodněné akce, konzumace apod.

9. Spojení s veřejností díky poskytnutí prostor a organizování veřejně prospěšných a zájmových akcích města, dobročinných spolků, škol, společností, firem a podniků.

10. Udržení vysose kvalitních a výkonných zaměstnanců motivačními programy (odměny, kurzy, vzdělávání) v jejich profesním růstu. Čím déle zůstane takový jedinec, tím déle budou prakticky zaručeny vaše obchody a zisky.

11. Věnujte se úplně všem stolům nebo hostům ve vašem podniku. Dbejte na pozornost manažera nebo personálu u nového stolu nebo zakázníka.

12. Oslovte jednou měsíčně vaše okolí. Informujte o vašich službách a aktivitách, které poskytujete a nabízíte.

13. Nezapoměnte se zabývat základními a každodenními záležitostmi pro optimální a klidné řízení vašeho podniku.

Poradenství v gastronomii

Nevíte jak tyto metody ve vašem provozu aplikovat ? Využijte poradenství gastronomického týmu RestGast.cz. Rádi se podělíme o zkušenosti z praxe a získané vědomosti.

Článk připravil: Gastronomický tým RestGast.cz

 
 

« kompletní seznam článků

 

nahoru vytiskni stránku

 

© RestGast | © 2M STUDIO s. r. o. webdesign Karlovy Vary

© RestGast | mapa webu | © Webdesign: 2M STUDIO s. r. o. webdesign | Webhosting: Český hosting | mail | adm