Liška Jan
e-mail: info@restgast.cz
Tel.: +420 608 029 755
IČ: 734 01 625
DIČ: 7810251889

Zdenek Řáda
Tel.: +420 776 626 810
Marketing


Poradenství v gastronomii a projekty

anglická verze anglická verze německá verze

úvodní stránka » články » MARKETINGOVÁ STRATEGIE

MARKETINGOVÁ STRATEGIE

18.12.2012 Marketingová strategie je nástroj, jak pozitivně ale také negativně ovlivnit provoz a budoucnost gastronomického zařízení. Připravili jsme pro vás odborný článek, ve kterém se dozvíte, čeho se vyvarovat a jak učinně použít finanční prostředky k následné prosperitě vaší provozovny...více v našem odborném článku...

Marketing a gastronomie

Marketingová strategie restaurace je v dnešní době aspekt, který velice ovlivňuje prosperitu gastronomického zařízení. V dnešní době technologií, medií, sociálních sítí a internetu je nutné využít efektivně všechny tyto zdroje k tomu, aby jsme maximalizovali potenciál našeho podniku.

Plánování

Pokud zařízení nově otevíráme, je nezbytně nutné určit datum, kdy skutečně provoz otevřeme. Od tohoto data se vše odvíjí. Marketingová strategie musí být realizována ještě před tímto datem a také po něm. Některé reklamy a marketing běží kontinuelně, některé jsou časově omězené.

Raalizace Konceptu

Při plánování realizace otevření gastronomického zařízení musíme v rozpočtech myslet i na položku marketingové strategie. Částku za tuto nedílnou součást jakého-koli konceptu bude určovat výše kapitálu daných investorů. Pakli-že určitá částka není vyhrazena na reklamu a marketing, je na pováženou se do nového gastronomického zařízení vůbec pouštět…

Článek připravil: Gastronomický tým RestGast.cz

 
 

« kompletní seznam článků

 

nahoru vytiskni stránku

 

© RestGast | © 2M STUDIO s. r. o. webdesign Karlovy Vary

© RestGast | mapa webu | © Webdesign: 2M STUDIO s. r. o. webdesign | Webhosting: Český hosting | mail | adm